Saturday, July 13, 2013

Animal Jam - (Rares) - Rare Claw & Phantom Plushies

     The Rare Claw in Animal Jam is a very wanted item. You can win Phantom Plushies in the Rare Claw (if you're lucky). The Rare Claw is the monthly gift of August 2011. Being the third monthly gift, the value has surprisingly not gone up. The Rare Claw is worth 2-3 Rare Bow and Arrows and not as much as a Rare Cloud. The Rare Claw only comes in one form. If you have a Rare Claw, keep playing it until you get Phantom Plushies. 




     
     Phantom Plushies are wanted plushies. Few Jammers know they are actually from the Rare Claw. Someone traded me a Rare Giant Lion Plushie for a Phantom Plushie. These Phantom Plushies come in 10 forms: White, orange, blue, purple, red, green, peach, spiked black, princess, and king. The King Phantom Plushie is probably worth the most because it is very difficult to get. Any Phantom Plushie is hard to get, but once you get 1, it's worth the wait!

164 comments:

  1. i have the king and a the blue one (or the white eyed one idk really i havent been on aj for a while):D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cool! I don't have much of those plushies.

      Delete
    2. i want a phantom plushie

      Delete
    3. I wonder when they will sell phantom plushies at the phantom store

      Delete
    4. I have a purple one I traded for blue how rare is purple cuz I want to trade mine if u have an offer jam a gram me I am Seal8284

      Delete
    5. I have The Claw game (several) My den Is ussually Unlocked..
      And I am ussually on
      so Come and Vistit my dens
      I am
      Rawryoflynn
      rawryoflynn2
      rawryoflynn1
      Rawryoflynn3
      Manz3
      sludge112
      Newjammermakingjam
      Ijustcrapped
      and finnally
      iwilltrademyfoxhat
      :D All Of them (other than rawryoflynn)
      are storage components or Pranks. :D Visit ME to come see!
      :D bai bai! -Rawryoflynn

      Delete
    6. What time are u usually on? I'm looking for a claw machine and I have the rare raspberry bow and rare flag (i know it monday rare but some people have traded me good things for it like rare scary bat wings)

      Delete
    7. I got the pink tiara one out of my friends machine and i traded it for two rares :( i wish i kept and if u could please add me my user is bidget

      Delete
    8. im looking for a rare claw.. what about two beta head feathers spartan helmet and a rare heart locket my user is jane0216

      Delete
    9. Rare claws are now worth long spike collars :D. I will trade my claw for a long spike collar (blue, red, or black). Don't reply to me on here though. Jamagram me if it's a deal. I'm bestcheetahlover. Bai!

      Delete
    10. Lol, No they arent, they're worth like short wrists (certain colors) I know because i have one, you couldn't get a pink short with a rare claw. :I

      Delete
    11. Ok, no need to be rude to me, cause one of my ex buddies got a long blue collar with her rare claw.

      Delete
    12. :O i have 2 kings.... wow..... cos like.... I GOT THEM BOTH IN A ROW XD!!! please also include what are worth rare claws... :C

      Delete
    13. Hey, this is Sakurafairy! This is my user in AJ,

      and i'm currently working on a arcade in my den!

      I have ALL the games, except the rare claw.

      If u are willing to trade my list for it, i will gladly accept!

      Im sakurafairy in AJ!

      Delete
  2. I used to have a blue phantoms, but now I have a king phantom.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. i have a claw machine. but whats it worth like someone is trading me beta sbi telivison, blue top hat, and 2 other betas. should i accept.? please reply ASAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. well u can accept if you want its up to you. i probably would wait and see if they become more beta.

      Delete
    2. I have rare claw people wanted to know if i could trade it for a rare pink wrist a epic plushie and rare arctic hood?? should i say yes or should i wait?

      Delete
    3. I think u should wait because u can MAYBE get some really good rares I traded rare headdress, rare green bow, rare eyeball hat, and rare worn and I got it today so im waiting to see if I can get a really good trade =3

      Delete
    4. Hey! I will trade anyone a king phantom plushie for headdress or purple worn.My name is Mysitter

      Delete
    5. I ave a green phantom plushie t trade trade me fair plz im tigerlover1333

      Delete
  5. i have the blue eye and red eye phantom plushie! picky10889

    ReplyDelete
  6. i have the blue eye and red eye phantom plushie! picky10889

    ReplyDelete
  7. i had one but i traded it for a nature arch way and got it aka lava

    ReplyDelete
  8. wow i never knew how rare these are, i traded nm bat wings (not very old monday rare now) for a princess one and a purple-eyed one.Does anyone have an offer they might want to make for them? Im cljackso, send me a jama-gram if so :)

    ReplyDelete
  9. i got the claw and king phantom plushie and the green eyed one and the long white one

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cool, I have Blue eyed and orange eyed. do you have the claw in your den? if so can i try it out? (i need to know what ur user is though :P )

      Delete
    2. i go to peoples claws. i got the orange and princess one :D

      Delete
    3. i got a king, dark orange, light orange, blue and purple. Im awesome71242

      Delete
  10. If You want to get a phantom plush ur allowed to use meh claw in meh den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. then what is ur username on aj

      Delete
    2. But your den is locked...

      Delete
  11. Rareplushieguy here, I am missing only the all black spikey phantom, will trade multiple phantoms for it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG i met you, you had a awesome den!
      Plushies, lots of plushies

      Delete
    2. I like your den rareplushieguy! Its so epic! :DDD

      Delete
  12. PLZ REPLY: i need help getting those plushies i looked up tips and they r not working plz help me thx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I would try getting alot of gems and keep playing :)

      Delete
    2. well this worked for me my user on aj is betalol

      Delete
    3. i got phantom plashes. my username is awesome71242 :DDD

      Delete
    4. I find it that you mostly get them when the claw is the rare kind and you are in someone else's den using someone else's claw. The first 4 times i used a claw (which was not in my den, and was in someone's den) i actually got phantoms right in a row.

      Delete
  13. Any trades i can do for phantom plushies?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a rare cat hat,headfeather,phantom statue, and something else

      Delete
    2. Ill trade you a phantom plush for a headfeather. User rareplushieguy

      Delete
  14. Ok so i just got my rare claw btw i traded my orange headdress that i loved but i think it was worth it! So far i have won one green eyed, one peach eyed, two purple eyes, oh and i also have won the king. Feel free to go by my den , User: nizzy101

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok so i was playing again just now and i won the white eyed phantom plushie . so now i have 6 phantom plushies

      Delete
    2. i have 10 phantom plushies as of now :) yayy

      Delete
    3. now i have 12 , all 7 normal colors and 1 king

      Delete
  15. This might be a stupid question, but are the plushies nonmember?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Member plushies
      Rareplushieguy

      Delete
    2. Even though they're member plushies, non-members can still win them from the claw and trade them. They just can't put them in their dens. :)

      Delete
    3. no, sorry they are member!! But you could always win one and trade a non-member it! If you do win one and you are non-member, please send it to sweetsugaryrainbow. I can give you gem codes and stuff for it! Enjoy the phantom plushie searching!!!

      Delete
    4. No members only! Friend me Mysitter

      Delete
  16. I have the red one. I was in visualeffects' den and I somehow got really lucky. I got like 5 plushies; the phantom, a black elephant, a green raccoon, a black fox and a yellow panda with sunglasses. My username is fallingonmyface if you want to add me or trade me. Just so you know, my account is new so the username may not work for a few days. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. omg i got a long purple wristband and nr headdress for mine!!!!!!!!

      Delete
  17. I have a claw. I'm fruitypie1013 on Animal Jam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. please unlock your den :D

      Delete
  18. cool! i have every one of them now :)

    ReplyDelete
  19. I have the orange and blue one,im tryna get the claw cus im addicted to playing it :P Add me , Im Sarahlovesari

    ReplyDelete
  20. I have 2 phantom plushies

    ReplyDelete
  21. add me and send me rares if u can im doing mail time i am sweetsugaryrainbow if u send me a rare i might give u a shout out on tis blog!! awesome!!

    ReplyDelete
  22. I give a shout out to rimmyoff he always does epic trades i luv him

    ReplyDelete
  23. plz send rimmyoff stuff he is so kind!! add him aswell and say you are so kind and genorous!! he always does unfair trades to me like, you wont belive this, he traded me a worn blanket and rare bow for my worn blanket!! OMG HOW KIND IS THAT!!! (By the way, im sweetsugaryrainbow!!!) Plz send me rares and stuff for my mail tiem you could get a shout out!!!!!!!!!!!!! I wud love it if u sent me shark fin worn blanket bcuz i got scammed :( Plz report featherbrownie she scammed me big time!! :( :,( ;(

    ReplyDelete
  24. I have the blue, purple, and green and getting more! i'm forestdragon989

    come visit my plushieness!

    ReplyDelete
  25. Julian2 has 7 claw machines cool right!
    User:nat95201

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agh what do you want for one I'll trade any 5 items for one. Jamagram me if deal plz, i'm Severussnape99. Thx for reading! :D

      Delete
    2. julian2 is just a greedy jammer that doesn't earn anything and he just gets his rares from people giving them to him. i earn my stuff
      from trades and adventures, i don't get anything for free.

      Delete
    3. yea I don't undstand why ppl like him he is just a big nerd

      ~726rachel

      Delete
  26. Its like the rare claw dose not even work! I had 14 goes and mainly all of them were just plushies no phantom ones! please tell me why! add me in AJ hasadis123 and kittyp3rry

    ReplyDelete
    Replies
    1. you have to try alot to get a phantom plushies, and be patient.
      it took my 25 times to get them and i have 16

      Delete
  27. Guys Definitely check out forestdragon989 has nearly every single PLUSHIE!
    AWESOME

    ReplyDelete
  28. WHat are they worth!

    ReplyDelete
  29. I wish I had those I LUV plushies!!!!! Wanna check out my plushy filled house my user is Jammer125602

    ReplyDelete
  30. Wow, I didn't know they weren't available unless you have one of those claws. I played on my friends claw once and got a King Phantom on my first try. It's just been sitting in my inventory since I'm not a member, haha. Guess it'll stay there. I prefer the regular plushies rare over these, though.

    ReplyDelete
  31. SunshineLove3218 February 2014 10:11

    ARE YOU KIDDING?!? I traded rare rain cloud and three betas (including Cami's Frog) for it!!! UGH -SunshineLove321

    ReplyDelete
  32. I have the king one and the red one XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will extremely over trade for either of those! Jamagram walnut72 if you're interested. (BTW: Not trading headdress.)

      Delete
  33. HI! I want a phantom plushie but, i am non member go to my den i have phantom stuff that is awesome! is "awesome10rrr".

    ReplyDelete
  34. awesome10rrr in the house!

    ReplyDelete
  35. HEY! listen up Jammer125602 your den not full with plushies no more.

    ReplyDelete
  36. holy pooperanza! i have the red phantom plushie, one girl said to trade me it.......but i thought she was trying to scam me

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya i tryed to get a phantom plushie by trading a rare item but he still said no! it was kind of annoying....

      Delete
    2. I will trade anything except for my headdress, 1st bday cake, and nature arch for red phantom! Jamagram walnut72 if you're interested in trading it.
      -Gina

      Delete
  37. i have a claw
    im belz5 send me something good for it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Belz C: it's dhjkb

      Delete
  38. i have a green phantom plushie :3 ~XXRaeXX

    ReplyDelete
  39. I have 2 claws. My user is rosytempledolphin. I also have a headress in orange, green party hat and other good rares if you wanna trade me

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will trade ABSOLUTELY ANYTHING (except 1st birthday cake and nature arch) for headdress! Check out my den, and Jam a gram walnut72 if you're interested!

      Delete
  40. i have 3 now! :D
    red, white, green!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG will you trade me your red? My username is walnut72, anything in my enchanted burrow den instead of 1st birthday cake or waterfall nature arch. I will trade any clothes, except for my headdress. Please Jamagram me if you are interested!
      -Gina

      Delete
  41. I used to have a king phantom but I got rid of it ;-; also i would like to trade my rare headdress for a rare claw (or a party hat) my user is mrsderp13

    ReplyDelete
  42. Are phantom plushies members plz jam a gram me if u do I will send gift back plz tell me I am magichappens111 thx alot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Phantom Plushies are for members only. so if your a non member, don't try and get a phantom plush XD BTW <.< someone hacked me and i lost my rares and golden phantom statue, but they left my phantom plush... how come?

      Delete
  43. The name is Mysitter come to my den. Please! Many plushies. Come April 19, 2014. Time- 10:45 to any time. Illinois time!!!

    ReplyDelete
  44. TRADE ME NAME IS Mysitter.

    ReplyDelete
  45. Hey guys its Dais087... I have the claw, and its unwanted. However, I really, really, really, really, REALLY want to trade it for a rare spike. Mine got scammed, I was really upset that day. I can add to the claw, I just hope someone will trade me one...

    ReplyDelete
  46. Hey will anyone send me a claw machine for free plz send jamagram my aj name is seal65254

    ReplyDelete
  47. i have ALL THE PHANTOM PLUSHIES

    check out my plushie den im topgirlyforever

    ReplyDelete
  48. what is a phantom plushie worth though? People keep trading me for my blue eyed phantom plushie. (btw i have the blue eyed and orange eyed) but I dont have any clue what the plushies are worth! HELP!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please tell me someone knows what they are worth!

      Delete
    2. misscountdraculia30 April 2014 15:32

      Ik what a phantom plush is worth, they are worth themselves and betas (not sure which ones) and sometimes rares, not like headress rare though XD anyways. Just thought you should know! -misscountdraculia

      Delete
  49. I really wanna know what phantom plushies are worth as well, but not all of us know.

    ReplyDelete
  50. Please read this. I have a rare snow cloud, and have been longing for a claw game for as long as i can remember. Please reply if you want it im ajmem

    ReplyDelete
  51. Ugh, some people are so picky, THEY WONT ACCEPT AN ARCTIC HOOD FOR A CLAW!!?! GEEZ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wouldnt either its not fair

      Delete
  52. If anyone has a claw machine, please jamagram me that you have it. I will trade ANYTHING. BTW im Severussnape99 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i wouldent eather its not that fair

      Delete
  53. My little sis plays my claw and keeps getting phantom plushies. Shes non member so she cant use them her user is smilybunny0919 tell me if its a deal and i will tell her im annakalish11

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you have a phantom plushie that I don't, I will be happy to overtrade for it! Just don't ask for my headdress, nature arch, or 1st birthday cake.
      Phantom Plushies I Don't Have
      King
      Red
      Black

      Delete
    2. I have a red! I will trade it with you!. my user: noodle2014

      Delete
  54. I've spent about 2000 gems total on a rare claw and got nothing but normal plushies. My friend got 2 phantoms in a row. Talk about unfair......

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  55. Will someone plz send me a claw. I got hacked and i need one. My bff might give me one though. My user is: noodle2014 plz send me a claw, party hat, rare or non rare headdress, rare spike(collr or wrist, long or short, any color!!!) THX!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Never mind about the claw part. I just traded a rare headdress for a rare spike, and the rare spike for a claw!! OMG!! i am so happy! Anybody is welcome to come to my den and play it to try to win phantom plushies. My user is noodle2014!! Always unlocked! :3

      Delete
  56. i have a purple one but i dont know how raew it is so if you wanna offer i will trade anything for a spike collar im chomusic on aj

    ReplyDelete
  57. I got a king phantom plushie on my first trade

    ReplyDelete
  58. ok, hi guys im (soccer girls rule) im REALLY rare so i have been looking for a rare spike for a while is there anyone that will give me a rare spike for a rare claw jam a gram me if deal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think the rare claw is worth more than a rare spike so u can probably get a headdress non rare and a little more like a cami's froggie with a non rare headdress that's my opinion

      Delete
  59. Hi will anyone take three rare bow and arrows and a rare wavy bookshelf for the machine I will Jamagram a wolf claw too Jamagram me if deal i'm (Severussnape99)

    ReplyDelete
  60. And a rare big lion plushie its red and btw one of the bow and arrows is green :D

    ReplyDelete
  61. I have the purple phantom plushie AND the claw!! XD
    Love,
    paige16663

    ReplyDelete
  62. i never knew there was a phantom princess

    ReplyDelete
  63. Is a Short Rare Spiked Collar worth The Claw?

    ~abi59152

    ReplyDelete
  64. i have the rare claw and i don't know what to trade for it!!! :3

    - swimmergirl66

    ReplyDelete
  65. i have plenty of phantom plushies, orange eye one, 2 white eyed, purple eyed and blue eyed you can offer for them

    ReplyDelete
  66. I have the normal one (white eyed) anyone willing to trade for a horse claw Jam-a-gram me Greenknight9 and then I'll be buddies with u

    ReplyDelete
  67. What is one worth though? I have two. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think they are worth over a founder right now.

      Delete
  68. I have the rare claw but i have never ever gotten a phantom plushie. Still workin on it XD

    ReplyDelete
  69. Someone traded me a green rhino for my phantom plushie O.o

    ReplyDelete
  70. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  71. What about the plushies what are they worth??

    ReplyDelete
  72. i have 16 little phantom plushies lol

    ReplyDelete
  73. i have 4 wolf claws 1 horse claw and a rare claw

    ReplyDelete
  74. I have a 2 rare claws, I would like to trade one of them for a long spiked collar or a rare headdress, jam a gram me if deal, my username is Osprey1234

    ReplyDelete
  75. I have the phantom king, white phantom, blue phantom, orange phantom, and more i trade them so if u want some im X3warriorspoofs1 jamagram me if u want i even have beards so plz i might do a giveaway XD i like meh phantoms lolz XD XD XD XD MWHAHAHAHAHHAHAHHAAHAH LOLZ

    ReplyDelete
  76. the claw is worth a short spike wristband

    ReplyDelete
  77. I Have The Red, Blue, Peach, And King.

    My Username Is Mattz4 Buddy Me And Trade Me

    ReplyDelete
  78. I'm making a phantom plushie collection I have blue peach white and some others

    ReplyDelete
  79. I HAVE FOUNDERS'S HAT, I WILL ACCEPT THREE RARE SPIKES FOR IT

    IF DEAL SEND IT ME THE SPIKES AND I WILL SEND FOUNDER

    _princessjennate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ummm.... no I pass this is a scan....

      Delete
  80. I have rare claw ( got it from forgotten desert ) and I have king phanton plushie. My claw not for trade but my phantom is so if u r intrsted in it jag my ur offer and I will think about it :3

    ReplyDelete
  81. I forgot to add my user XD its foxfriend24 thx :3

    ReplyDelete
  82. I have a king phantom. Any offers? user: wolfe1770 No caps, No spaces

    ReplyDelete
  83. OMG i just got a phantom plushie from my friends claw lol i got the normal one how much is it worth?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol also my user is Hawkfire92 if you want to see meh :P

      Delete
    2. Hmm depends on the color some r worth rare bows and someone traded my purple phantom for the green short wrist XD so if u could just say the color and I will try to figure out wat its worth ok :3

      Delete
  84. its worth nothing anymore also i have theb rare claw i will trade for rare headress

    ReplyDelete
  85. i have rare claw my user is jackrosetitanic im usaully on everyday so maybe try to trade me?

    ReplyDelete
  86. Hey guys, i dont know if anybody will read this but, i will trade my list for the rare claw!!!! im sakurafairy jam a gram me if deal!!!!!!!

    ReplyDelete
  87. GUYS IM SAKURAFAIRY PLZ TRADE ME RARE CLAW OMG!

    Or maybe the epic bunny plushie?

    ReplyDelete
  88. the value of rare claws has gone up! they are now worth non rare headdress you need to update this site

    ReplyDelete
  89. i have claw and all phantom plushies but black spiked and i have 2 blue i rlly want black spiked my user 3gottos btw

    ReplyDelete